Løsninger

Læring handler om at hjælpe forretningen med at lykkes

Vælg jeres platform og design jeres læring til at løse problemer for forretningen og medarbejderne.

 

Vi hjælper jer med at designe løsninger, der støtter forretningsmål og hjælper den enkelte i det daglige arbejde.  

Gør dit læringsdesign en forskel?

Forretningens behov er mange. De handler oftest om at effektivere driften eller om at implementere strategiske fokusområder. Det starter derfor altid om at forstå de konkrete behov.

 

Der er dog nogle typiske løsninger og områder, som vi har stor erfaring med i Blendit Learning

IT-implementering – undgå performancedrop

Undgå et stort performancedrop, når du går i luften med et nyt IT-system (fx ERP eller kundesystem). 

Vi har erfaringen med både at drive forandringsledelsen og designe større læringsprogrammer og -koncepter.  

Digital læring er selvskreven, når problemer som performance-drop skal løses. Når medarbejderne skal støttes både før og efter go live, og når der efterfølgende sker opdateringer i systemerne, som der også skal trænes i. 

Med digitale communities er superbrugeren altid lige ved hånden. 

Kundetræning – dygtige kunder er loyale kunder

Fasthold dine kunder og skab en god kundeoplevelse gennem hjælp og træning i produkter – lige ved hånden.  

 

Flere og flere oplever værdien ved ikke bare at træne og dele viden med medarbejdere – men også med kunder. Den gode kundeoplevelse bygges i høj grad op omkring let tilgængelig hjælp, træning og support, så de kan få det fulde udbytte af det, de har købt.

 

Ofte er det ikke blot kunder, der skal trænes; men også partnere.  

Play Video

Onboarding – hurtigere, højere, længere

Et fremragende onboardingforløb skaber værdi for både forretningen og de nye kollegaer. Effekten er et højere produktivitetsniveau på kortere tid – suppleret med den enkeltes oplevelse af hurtigt at lykkes.  

 

Med den rigtige kommunikation, træning, digitale vidensdeling og et godt designet onboardingforløb er alle hjulpet godt på vej.  

Læs mere om vores forretningskoncept for onboarding.

Kundeservice – oplevelsen der fastholder

Kundeservice og kundeoplevelse er kernen i de fleste forretninger. Medarbejderne tæt på kunden kan gøre en kæmpe forskel, sikre loyalitet og skabe mersalg.

Efter en effektiv onboarding skal viden om produkter, systemer, abonnementer, services være lige ved hånden og nem at søge frem.

Vi har bred erfaring med kundeservice og kundeoplevelse i kombination med viden om digital læring. Vi kan vejlede jer i, hvordan I kan designe træningsforløb og vidensdeling.

Sales enablement – nå mål med kapabiliteter

Få medarbejdere, der altid er opdaterede, engagerede og når deres mål. Klæd dine medarbejdere i Salg på til både at kende deres kunder, kundernes forretning og de produkter og ydelser, der skal sælges.  

 

Flere af vores eksperter har mangeårig erfaring med salgstræning, som vi kombinerer med digital læring. Derfor kan vi vejlede dig i, hvordan du for alvor bygger kapabiliteter i dine salgsenheder.  

Compliance – undgå dyre og ufleksible løsninger

Alt for lange og uinspirerende e-learning og onlinekurser har i mange år resulteret i millioner af timer brugt på at gennemgå kurser, som vi ikke kan huske indholdet af. For slet ikke at tale om den omkostning, der er ved at producere og opdatere disse lange kurser.

 

Vi kan ikke undgå compliance-kurser som IT-sikkerhed og GDPR, men vi kan sørge for at designe dem fleksible, målrettede, simple og anvendelige.

 

Flere af vores eksperter har designet læring siden ”e-learning var spæd” – og vi har derfor også en del erfaring med, hvordan det IKKE skal gøres. 

Bliv inspireret!

Vil du gerne mødes til en uforpligtende snak omkring mulige løsninger?
Så udfyld formularen, og du hører fra os inden længe.